11/8/12

Zombieporträtt från Stadsbibblan i Uppsala

Här kommer lite zombieporträtt från den här och förra veckan! På allhelgona var det skräcksagostund för barn och den 6 november kom Herman Geijer och pratade om zombies. Båda gångerna var grymt roliga, det är otroligt vad många det är som älskar zombies!

Zombiesmittans ursprung är ju ett mysterium, men det var Jimmy Wallin som började teckna av folk som sitt framtida zombie-jag. Kolla in hans grejer och Walking Dead på svenska!































2 comments:

  1. Jäklar vilken bildkavalkad! Du måste varit helt slut sen! Snygga grejer också, de flesta är väldigt lika sig själva! Spontant känner jag att om jag skulle göra det här så skulle jag ha svårt att variera zombiedragen så mycket som du lyckas med. Det skulle typ bli öppen mun och ett skotthål i pannan - kanske lite tandröta och ett varigt ärr - varje gång. Schysst!

    ReplyDelete
  2. Tackar, Calle! Jag tycker också att variationen är det svåraste, rätt som det är sitter jag som nollställd. Men det är kul, man lär sig!

    ReplyDelete